IMPO > Notícies > TikTok per la teva marca o empresa.
    « Tornar al llistat  
    TikTok per la teva marca o empresa.  
 
    EMPRÈN | 04-02-2020
   
    L’app es va instalar més de 738 milions de cops durant el 2019, representant un 44% del total de les seves descarregues.
 

Tik Tok és una aplicació disponible per a les plataformes iOS i Android,  amb la funció principal de gravar vídeos d’una durada d’entre 15 i 60 segons. Un dels seus recursos més usats és la funció de doblatge, a través del qual milions d’usuaris representen cançons i escenes conegudes per la majoria.

Propietat de ByteDance, és una de les start-ups xineses més valorades, resultat de la fusió de Musical.ly –que comptava amb més de 200 milions d’usuaris- i Douyin, la versió original de Tik Tok.

Els dos últims anys, l’app ha experimentat un ascens meteòric, i les grans empreses ja es veuen obligades a adoptar postures  per incidir en la nova xarxa social. Que significa això pels emprenedors i emprenedores?

 

Com integrar Tik Tok a l’estratègia empresarial?

Suposa una oportunitat excel·lent per les marques que vulguin arribar a un públic adolescent, especialment entre els 14 i 19 anys, que és l’edat mitjana dels  consumidors d’aquesta xarxa. A més, ara és un gran moment per posicionar-se, ja que l’app encara es poc coneguda i la presència de firmes i productes és reduïda.

Es tracta d’un canal nou i diferenciat dels altres, amb un target molt concret i connexió directa amb el públic, sempre i quant sigui considerat que el potencial client es troba dins d’aquesta xarxa.

A continuació, us deixem uns quants consells per, si ho considereu, començar a utilitzar el Tik Tok com a estratègia comercial:

  • Crear una pàgina d’empresa: existeix dins l’aplicació la possibilitat de crear una pàgina d’empresa. Fes-ho i adapta els teus anuncis al format videoclip, i depenent de la qualitat, aquest es distribuirà amb més o menys intensitat dins la comunitat.
  • Tingues present el públic: com havíem avançat, el públic es situa entre els 14 i 19 anys, i el  90% dels usuaris es situen per sota dels 30 anys.
  • Adapta el missatge: Adapta’t a la comunitat, no al revés. Missatges originals i frescos, però sobretot de curta durada.
  • Relaciona’t amb els usuaris:  aquest és un consell aplicable a totes les xarxes socials, seguir a tots aquells que ens segueixin, comentar, interactuar i resoldre els seus dubtes. Si volem tenir una estratègia digital bona, aquest pas és imprescindible. 

 

Si voleu més informació sobre com utilitzar les xarxes per a l’estratègia empresarial, poseu-vos en contacte amb la Unitat de Foment Empresarial sae@badalona.cat o al telèfon 93 460 52 00.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  « Veure totes  
   
   
  Agenda
Veure tota l'Agenda »
   
    Destaquem...
     
 
  TikTok per la teva marca o empresa.  
  L’app es va instalar més de 738 milions de cops durant el 2019, representant un 44% del total de les seves descarregues. ...  
 
 
  ESPAI CLASSUAL, UNA NOVA EXPERIÈNCIA CULINÀRIA.  
  Us presentem la nova oferta gastronòmica al centre de Badalona de la mà dels seus propietaris. ...  
 
 
  ACORD PER LA PUJADA DEL SALARI MÍNIM INTERPROFESSIONAL (SMI) FINS ALS 950 EUROS.  
  S'ha acordat entre Govern, patronal i sindicats aquesta pujada moderada del SMI fins als 950€ al mes. ...  
 
 
  Els graduats en FP tenen un percentatge d’atur quatre vegades inferior a la mitja de joves catalans.  
  L’empresa en pràctiques, principal via per obtenir feina. ...  
   
 
AVÍS LEGAL